BLOGSPOT.COM vs. BLOG.CZ

by - září 27, 2017

Ahoj,

dnešní článek, jak už název říká, bude o srovnání domén blogspot a blog.cz. Obě dvě domény jsem vyzkoušela a chtěla bych se s vámi podělit o svoje postřehy a dojmy.
Co se týče blogových domén, existuje jich několik, já zatím vyzkoušela jen dvě a další nemám zatím v plánu.



Z článku MOJE BLOGERSKÉ ZAČÁTKY jste se dočetli, že jsem začínala na blog.cz a měla asi 3 blogy s touto doménou.

S blogem jsem se naučila docela rychle, žádné složitosti a jednoduché na pochopení, ale postupem času jsem chtěla svůj blog více zviditelnit a vylepšit vzhled. Proto jsem si nechala udělat několik šablon a vlastní menu (kdo používal blog.cz, tak ví). Jediné, co mi tam vadilo, byly reklamy a postupem času i méně možností.

Na blogspot jsem přešla ze zvědavosti a chtěla jsem zkusit něco nového. Abych pravdu řekla, blogspot byl pro mě na pochopení o něco složitější a chvíli mi trvalo, než jsem se zorientovala a blog si přetvořila k obrazu svému. Na druhou stranu tady je mnohem více možností, které se týkají úprav vzhledu, článků nebo například propagace. Takže blogy na doméně blog.cz jsem opustila a zůstala u jednoho blogu na této doméně, kde jsem spokojená.


Tohle by bylo takové moje malé shrnutí a porovnání blogových domén, které jsem vyzkoušela. Do komentářů mi napište, jakou doménu používáte vy a jak jste spokojení.

Těším se u dalšího článku ♥

MOHLO BY SE TI LÍBIT

0 komentářů